Fiskeljug och öl...


Bobby hörde av sig om jag ville komma ner i garaget och ta en öl.. Det är u aldrig fel så jag tog fram cykeln och trampa dit... Väl framme tog vi lite bärs och snackade lite skit. Ante och bobby skulle montera lite spöhållare i garget för förvaring av sina spön.. När man ser fiskeprylarna och båten så blir man ju knappt sugen på fiske.. Men snart är det ju vår igen och dax för lite fiske...

Bobby funderar hur hållarna ska monteras..
Medans jag tar en öl....


Jag tog mig hemåt efter en stund för att äta lite mat.. Sen blev det lite fiskeköp på nätet... Hittade bland annat min favo färg som kudde.. Busterjerk nemo... Yes.. blev bara tvungen att köpa.. Sen blev det lite nya beten och en ny rulle från shimano... Som jag ska ha till jiggfisket i sommar...

80cm...vilken prydnadskudde det kommer bli
Rullen blev en Shimano Stradic ci4 2500f :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0