Isfiske 2012-02-05


Kallt fan idag.... -21grader...Brrr

Ante skickade ett sms som jag vaknade av.. Blir det nåt fiske idag?... Gick upp och kollade tempen.. Fy Fan så kallt det är ute.. -21 grader var tempen på.. Näe jag skiter i fisket idag skickade jag till Ante.. Men vid lunch tid så fick jag en bild från Bobby...Dem var ute och fiska iaf.. Nu var det ju inte lika kallt ute som imorse... Jag ringde upp och sa att ja kommer ut.. Packade iordning prylarna och drog iväg.. Började ganska bra med fina Borrar men sen blev det trögt.. Mot slutet så blev det rätt mycket fisk men endast smått med någon bonus fisk.. Träffade även Wille ute på sjön. Blev ju lite matfisk med hem iaf.. Var en rolig dag med lite fisk iaf..

Ante och Bobby lyckades även få en varsin gädda idag och en liten gös..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0