Nya Prylar


Nu har jag fått hem lite nya prylar igen. Det blev 3 st nya beten till trolling fisket. Bland annat 2 st Westin (deep runner) eftersom dem fungerat bra. Bra att uppdatera beteshinhen till trolling fisket.. Sen blev det ett nytt multi verktyg från Bft och ny lina till trolling rullarna.. Skönt att ha fräsch lina på rullarna när det är dax att ge sig av. Imorgon blir det lite trolling fiske igen.. Marcus ska på andra äventyr på vättern men jag fick med mig Ante imorgon som var sugen. Ska hämta upp honom vid 8 hugget.. återkommer om detta imorgon
Nu när jag sitter här vid datorn så bestämde jag mig för att ytterliggare köpa 2 trolling set till... Man kan aldrig få för mycket av det goda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0