Nytt fiske år (2012)


Nu har det redan blivit ett nytt år..Tiden går fort och jag önskar alla ett gott nytt år. Tyvärr så har det inte blivit fiske på ett tag nu eftersom jag har varit sjuk sen nyår..Men nu mår jag bättre igen. Imorse såg jag att det hade blivit en is skorpa på mellanströmmen och nu kanske vintern är på väg.. Det har ju varit kallt ett par nätter nu och det har gått snabbt för isen på dem mindre sjöarna.
Jag och Marcus har pratat om ett trolling pass fram till helgen och vi får väl se hur det går med det.
Beror helt och hållet på vad det är för väder och vind..
Det kanske är så att båten får stå inne i garaget ett tag till och ta fram skryllan i stället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0