Vårfiske 3 Dagar

Fredagen till söndag ( 20-22 april)


Nu är stugan bokad och det är fullt i huset..Nu börjar det bli riktigt många båtar och det är ju skoj..Roligt att nära och kära kan följa med på detta..Börjar bli som en traditon att komma iväg på detta.. Fick reda från sista båten nu ikväll och vi är 4 båtar i samma stuga.( perfekt) Pratade med Benny tidigare i veckan och dem kommer att boka en egen stuga på campingen. Så totalt så blir det 6st båtar och 12 pers som kommer att tävla om vandringspriset i vår.. Kommer att bli skit kul kan jag lova.. Benny har även lovat bastu denna gång. Jag hoppas att andra stugan kommer att följa med.. lite osäker med dessa grabbar..asg.. Kommer bli en hård kamp mellan bra fiskare och det kommer bli najs.. Återkommer närmare om detta senare

Uppställning av båtlag.. ( hoppas ni inte tar illa upp av mina namn..tss)

BÅT 1 Jag + Haag  (Göskungarna)
BÅT 2 Marcus + Robban ( Mäklarna )
BÅT 3 Ante + Bobby (Flugfiskarna)
BÅT 4 Rickard + skolkamrat ( skärgårdsguiderna)
BÅT 5 ??
BÅT 6 ??



Kommentarer
Postat av: Rickard

Ska bli riktigt skoj.

Skärgårdsguiderna???

2012-01-28 @ 18:49:56
Postat av: jonas

kommer att bli skoj.. roligt att skriva lite roliga namn.

2012-01-28 @ 22:36:34
Postat av: Haag

Vissa fick namn att leva upp till! Blir nog trevligt som vanligt !!

2012-01-29 @ 16:47:44
Postat av: jonas

kommer bli skit skoj iår.. längtar redan ..

2012-01-29 @ 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0