Gösfiske 2012-06-05



Jag var i stan och tog lite öl med jobbar kompisarna. Men jag hade bestämt fiske med Marcus och fiske har jag svårt att släppa. Efter någon öl så kom Marcus och hämtade mig så vi kunde hämta min båt. Handlade lite för kvällen innan vi gav oss ut. Var ganska lungt ute på sjön idag med endast lite vind och det kommer bli en skön kväll. Vatten Tempen har sjunkit kraftigt sista veckan och är nere på 13.5 grader igen. Det har ju varit uppe på 18-18,5 grader som mest. Till kvällens fiske då så fick vi ju lite grann iaf. Totalt 7 gös upp i båten och en jävla massa tapp. Marcus fick en fin på 3,5kg och det var den största för kvällen.

Jag 3 Gös
Marcus 4 Gös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0