Trolling 2014-09-06

Dax för trolling fisket på gädda. Jag och Benny skulle ta en tur idag och det blev en tidig morgon. Benny kom till mig strax efter kl. 06. Väl framme gjorde vi iordning allt och när vi kom ut på sjön så tog det inte lång tid innan det högg. Jag fick första fisken och efter 10 min får benny en fisk också. Det här börjar ju bra tänker vi:)
Men dagen blir seg och vi tappar fisk och dem bara hugger på..
Benny tappar 2 på drillning och ena är fin som kliver av precis bakom båten. Typiskt..
Hugger lite till under dagen men inget som fastnar. Men till slut går det på en lite finare för mig som vi håvar. 
Ändå en lyckad dag med precis bleke på vattnet och bara solsken.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0