Premiär Norrköping 2015-02-14

Nu var det ett tag sen jag skrev. Det är för att det inte har varit något fiske.
Nu till dagens ämne..


04:45 ringde klockan och det var dax att gå upp för att göra sig klar för dagens fiske. 05:40 var jag på plats och gjorde iordning allt innan start skottet kl. 06.
Det var lite kallt på morgonen under fisket men man fick värma sig med lite kaffe. När solen kom upp så blev det riktigt skönt och vädret blev kanon resten av dagen. Jag fiskade med Haag, Janne och johan idag. Fisket var riktigt trögt och det var det för dem flesta. Det kom upp väldigt lite fisk. Blev inget upp för mig idag och endast ett hugg.
Haag fick en fin öring en timme efter att jag hade åkt hem. Jag avslutade fisket vid 14 för att åka hemmåt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0